poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Targi Look i Beauty Vision Poznań -mała fotorelacja z wczorajszego wyjazdu :)

Jak już wcześniej wspominałam wczoraj miałam okazję uczestniczyć w Targach Fryzjersko-Kosmetycznych w Poznaniu z czego bardzo się cieszę bo był to mój pierwszy wyjazd i zapewne nie ostatni :-)

Była masa ludzi, ogrom świetnych stoisk, pokazy, nowinki i same cudowności. Jak dla mnie istny raj wśród tylu kosmetyków :)
Każdy kto jeździ na tego typu wydarzenia to zapewne wie jak jest. Ja się wybierałam już od dawna i zawsze było coś na przeszkodzie więc cieszę się, że w końcu się udało.

To nie zanudzam pisaniem tylko przedstawiam zdjęcia :)








Ulotki, pisma i ciekawostki... :)






oraz moje zdobycze :)
Maski, płaty kolagenowe, woski, ozdoby, maska do włosów, pędzelki- trochę moje a trochę do pracy na próbę :)
Maska Kallos za jedyne 10 zł za 1000 ml, wybór był tak ogromny że ciężko było się zdecydować, ja wzięłam tą a kuzynka inną i wymienimy się po połowie więc zobaczymy która lepsza, dam znać oczywiście :)
Pędzelki Maestro za jedyne 10 zł, grzech by było nie kupić :)




Dużo nie kupiłam bo po pierwsze brakło czasu a po drugie do niektórych stoisk nie szło się dopchać i czegoś zobaczyć a mowa stanąć w kolejce do kupna. Ale jeszcze nie raz będzie okazja nadrobić , tymbardziej że tym razem nie miałam aż tak dużych potrzeb bo zapasy w szafkach się mnożą :)

To tyle na dziś, jak któraś z Was była na targach to dajcie znać jak wrażenia :)

1 komentarz: