poniedziałek, 7 marca 2016

Mała relacja z Targów Beauty Forum 2016

Dziś krótka relacja z wczorajszych Targów Kosmetycznych Beauty Forum 2016, które odbyły się w Warszawie. Oczywiście ja jako pasjonatka całego świata kosmetycznego musiałam się tam znaleźć i poczynić małe zakupy :-)

Na targach można zobaczyć wszelkie nowinki kosmetyczne, urządzenia, zabiegi, zdobienia itp. Główną atrakcją są oczywiście zakupy, wiele firm ma świetne promocje, rozdaje próbki, gadżety, magazyny.
Jednym słowem raj dla kobiety, ja bym mogła stamtąd niewychodzić ;-) Jeden dzień okazał się dla mnie za krótki i ostatecznie nawet nie zrealizowałam całej listy zakupów. Zaraz Wam przedstawię co mi się udało nabyć. Co do zdjęć z całej imprezy to niestety nic dla Was nie mam bo tak się tam zaangażowałam w oglądanie i kupowanie, że nie zrobiłam żadnej fotki, wpadłam na to dopiero po wyjściu. Jedyna to pamiątkowa fotka z Rafałem Maślakiem, który reprezentował markę Semilac :) Natomiast na stoisku Indigo można było spotkać Natalię Siwiec :)

A teraz mała fotorelacja zakupowa :

Torby, torebeczki :)
Ulotki, próbki i gadżety

Same dobroci od Indigo :)


Hybrydy, syrenki, folie i gratisy od Indigo :)
Nowe wiosenne kolorki hybryd, swoją drogą u mnie to pierwszy test hybryd Indigo :)  
Trochę pielęgnacji :)
Tradycyjnie ozdoby, pędzelki Maestro, lakiery i pyłek Italian Beauty:) 

I to tyle tym razem, część jest moja, część do pracy, bynajmniej niedługo pojawią się większe recenzje poszczególnych produktów.

A tymczasem jeszcze pazurki ze szklanym efektem od Indigo, które robiłam przed targami :)


Co wy na to ? Lubicie taki efekt na pazznokciach?
Może któraś z Was była na targach ? Podzielcie się swoimi wrażeniami w komentarzach.

2 komentarze: