poniedziałek, 23 lutego 2015

Pielęgnacja-La Roche Posay

Na początek zaczniemy od pielęgnacji mojej twarzy i kosmetyków pewnie wielu osobom już znanych a mianowicie żelu do mycia twarzy Effaclar i kremu Effaclar Duo + z firmy La Roche Posay. Jestem już ku końcowi produktów więc sądzę że mogę się o nich wypowiedzieć.


Jeśli chodzi o moją cerę to mam ciągle ogromny problem bo jest bardzo tłusta, świecąca i ze skłonnością do trądziku. Od długiego czasu próbuje znaleźć dla niej kosmetyki idealne ale nie jest to łatwe, testowałam już masę produktów ale tak naprawdę raczej nic nie pomaga więc udałam się do dermatologa i zaczęłam kurację bardziej fachową. Ale zanim do tego doszło zakupiłam w aptece właśnie ten zestaw licząc że wpłynie korzystniej niż produkty drogeryjne.

Żel przeznaczony jest typowo dla skóry tłustej i wrażliwej, tuba zawiera 200 ml produktu. Jego zadaniem jest łagodne oczyszczenie skóry, usunięcie nadmiaru sebum i odświeżenie.
I tak jak obiecuje producent tak jest, żel jest przyjemny dla skóry i ładnie oczyszcza więc jestem zadowolona.

Co do kremu to jest go 40 ml i ma on za zadanie pielęgnować skórę trądzikową, zwalczać niedoskonałości, przebarwienia potrądzikowe i matowić. Co do moich odczuć to napewno jest to świetny lekki krem nadający się pod makijaż ale jeśli chodzi o to zwalczanie niedoskonałości to raczej nic takiego nie zauważyłam a kończę już tubkę. Tylko biorąc pod uwagę moją problematyczną cerę to pewnie na ten trądzik pomoże jedynie maść z antybiotykiem którą już stosuje na noc a ten krem używam na dzień, napewno wspomoże kurację.

Podsumowując:
Jestem zadowolona i możliwe że sięgne po kolejny taki komplet, tymbardziej jak się trafi w takiej promocji bo kupiłam go za niecałe 60 zl kiedy trzeba czasami tyle dać za sam krem :-)

A wy miałyście te produkty,sprawdziły się? Dajcie znać w komentarzach.

3 komentarze:

  1. nie miałam tego zestawu ;) może poszukam jak będzie na to promocja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. proponuje obserwowac promocje superpharmy, tam moze sie pojawi jakas promocja :-)

    OdpowiedzUsuń