poniedziałek, 26 października 2015

Pokaz Semilac Toruń

Niedziela spędzona w Toruniu na pokazie zdobnictwa Semilac, więc krótka relacja dla Was :)
Uwielbiam spędzać czas na szkoleniach i pokazach, zawsze wynosi się nowe wiadomości, nowinki w produktach no i jakieś gadżety :)
Po pokazie oczywiście galeria i małe zakupy na zwieńczenie wyjazdu :)

Jak już wiecie od jakiegoś czasu jestem fanką hybryd Semilac od Diamond Cosmetics i moja miłość do nich nie słabnie, wręcz przeciwnie ciągle mam ochotę na więcej. Jestem zachwycona kolorystyka, trwałością i sposobem aplikacji. Na pokazie miałam możliwość zobaczyć produkty, zastosowanie Harda w przedłużaniu oraz co dla mnie najważniejsze piękne zdobnictwo w wykonaniu Pani Agnieszki, która ma ogromne zdolności. Nie wiem czy kiedykolwiek będę w stanie odtworzyć te wzory, ale napewno będę próbować. Najlepsze jest to że można wszystko namalować hybrydą co wcześniej wydawało mi się niemożliwe. Oczywiście każda z uczestniczek dostała unikatowego Semilike oraz dodatkowe gadżety typu notesik i magiczny ołówek. Dodatkowo były gratisy za zakupy i można było wziąć udział w konkursach. Jedyne zastrzeżenie jakie mam to tylko to że niektóre osoby są średnio zainteresowane tematem bo przyjechały tylko na kawę i zakupy co niestety utrudnia zdobywanie informacji innym ale cóż niektórych kultury nie nauczy, to tak na marginesie :)

To tak pokrótce a teraz czas pokazać Wam moje zakupy, większość kolorków jest do pracy, ja za to wzięłam sobie tylko jeden ale skusiłam się w końcu na małą lampę led, mam nadzieję że będę zadowolona.




Z chęcią wezmę udział w kolejnym pokazie a może kiedyś i w warsztatach ze zdobnictwa, mam nadzieję.... :)

Jeśli któraś z Was również była na tym pokazie to dajcie znać w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz