czwartek, 22 października 2015

Pomadka w płynie Paese

Dziś kilka słów na temat pomadki w płynie Manifesto od Paese. Kupiłam ją na targach w Warszawie za 16 zł. Posiadam piękny koralowy odcień nr 905.
I na tą chwilę żałuję że wzięłam tylko jeden kolor :)

Pomadka jest świetna, kolor jest bardzo dobrze napigmentowany, ładnie rozkłada się na ustach i ma lśniące wykończenie. Dawno czegoś takiego szukałam :) W sumie to kiedyś byłam na pokazie Paese i wspominano o tych pomadkach ale jakoś się później nie przyłożyłam, żeby ich poszukać i wypróbować, teraz na pewno będę polować na kolejne kolorki.
Co do trwałości sądzę, że jest zadowalająca, malując się nią rano do pracy noszę ją przez kilka godzin, co najwyżej kolor traci później na intensywności. Jedyne co jej przeszkodzi to jedzenie i picie bo tu niestety nie przetrwa za długo, co najwyżej zostają lekko zabarwione usta, jeśli ktoś posiada tego typu pomadki to wie o czym mówię.
Jak za tą cenę i jakość polecam wypróbować :)





Jeśli macie pomadki Manifesto to polećcie jakieś ciekawe kolorki :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz