poniedziałek, 28 grudnia 2015

Paczka od SENS.US

Po świątecznej przerwie i ciągłym jedzeniu czas wrócić do rzeczywistości i nadrobić trochę zaległości, a od jutra do pracy :)

Dawno mnie tu nie było z postami i mam nadzieję że w końcu uda mi się do tego wrócić.
Na początek zaprezentuję Wam małą paczkę od firmy SENS.US - są to włoskie profesjonalne produkty do koloryzacji, stylizacji i pielęgnacji włosów dedykowane salonom fryzjerskim na całym świecie a od kilku lat dostępne również w Polsce.

Jakiś czas temu brałam udział w wybieraniu chętnych do testowania produktów firmy ale niestety nie udało mi się dostać do pierwszej trójki. Jednak firma każdemu obiecała przesłać upominek i tak za kilka dni był u mnie kurier z paczuszką.

W środku były ulotki z ofertą produktów oraz różne próbki zarówno do pielęgnacji włosów jak i stylizacji.



Do przetestowania dostałam próbki szamponu i odżywki do włosów farbowanych, szamponu do codziennej pielęgnacji, szamponu i maski z keratyną, fluidu dyscyplinującego,żelu do włosów, gumy do włosów i matowych past do układania.
Jak tylko potestuję produkty to dam Wam znać jak się spisują chociaż po użyciu próbki to za wiele nie można się wypowiedzieć ale pierwsze odczucia też są istotne, jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą bo marka zapowiada się obiecująco a w moich salonach fryzjerskich których bywałam nigdy się na nią nie natknęłam.
Więcej informacji oraz produkty firmy możecie znaleźć TUTAJ

To by było na tyle, następny post ze świątecznymi stylizacjami paznokci już wieczorem:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz