poniedziałek, 28 grudnia 2015

Świąteczno-sylwestrowe stylizacje paznokci

Tak jak obiecałam podzielę się z Wami moją stylizacją paznokci, którą robiłam na Święta i Sylwester. Minęło kilka dni a paznokcie już mają odrosty więc wybaczcie mi że jest to już widoczne na zdjęciach.

Kilka dni przed świętami odebrałam moją paczkę zamówionych nowych kolorków hybryd firmy Semilac i tym sposobem mój plan na czerwone paznokcie się nie ziścił, bo jak tylko zobaczyłam odcień  020 Green Glass, czyli cudowny mieniący turkusowy kolorek to wiedziałam, że muszę go mieć na paznokciach od razu. Połączyłam go z szarą nowością firmy czyli 141 Lady in Grey oraz cieniowaniami z  limitowanym błękitem Semilike 000 Lazure Dream.
 Oto co mi powstało :







Niestety na zdjęciach ciężko oddać urok tego cudownego turkusu, kto go ma to wie o czym mówię :)
Sądzę że będzie to mój ulubieniec zarówno zimowych stylizacji jak i letnich, będzie się go świetnie łączyć z wieloma kolorami. Co do tej nowej szarości jest to też bardzo udany kolor bo inne z którymi miałam doczynienia nie przypadły mi tak do gustu, ta jest idealna. Swoją drogą firma wypuszcza ciągle nowe kolory i tak naprawdę wszystkie chciałoby się mieć a promocja świąteczna tymbardziej kusiła :)

To co do moich paznokci to tyle, pokaże Wam jeszcze jedną stylizację lakierami Semilac z wykorzystaniem koloru 141 Lady in Grey w połączeniu z 130 Sleeping Beauty i 144 Diamond Ring.




 Jak Wam się podobają takie połączenia? Macie nowości Semilac w swoich zbiorach?
Podzielcie się w komentarzach. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz