poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Podsumowanie kuracji Rival de Loop

Po długim czasie wracam do Was i zaczynam nadrabiać zaległości, po urlopie wszystkiego mi się namnożyło i niestety nie miałam czasu nawet posiedzieć przed komputerem i czegoś przygotować ale powoli idzie ku lepszemu i mam nadzieje że będę pojawiać się regularnie.
Na początek obiecany wpis na temat działania kapsułek do twarzy i pod oczy Rival de Loop o których zaczynałam pisać TUTAJ.


Może na początek krótki opis:

Intensywnie pielęgnujące kapsułki Rival de Loop Revital Q10 przeznaczone są do wygładzania zmarszczek i ograniczenia procesu ich powstawania . Witamina E i koenzym Q10 chronią skórę przed niekorzystnym wpływem otoczenia i łagodzą ślady przedwczesnego starzenia się skóry. Przeznaczone do skóry wrażliwej.

Kapsułki pod oczy Rival de Loop Regeneration to bogata, intensywna pielęgnacja suchej skóry wokół oczu . Ekstrakt z alg nawilża i pomaga wygładzić drobne zmarszczki  a kompleks wit. A i E chroni przed starzeniem uwarunkowanym promieniem świetlnym i wspomaga regenerację.

W każdym opakowaniu znajdziemy 7 kapsułek, stosujemy 1 kapsułkę dziennie na dokładnie oczyszczoną skórę, ja dodatkowo zrobiłam sobie peeling żeby złuszczyć martwy naskórek.
Zawartość kapsułki spokojnie wystarcza na jedno zastosowanie zarówno pod oczy jak i do twarzy.

Jeśli chodzi o moją skórę to jak już większość wie boryka się ona z trądzikiem i przetłuszczeniem więc te kapsułki nie mają z tym nic wspólnego. Jednak od czasu do czasu lubię dostarczyć jej bogatą dawkę odżywienia i regeneracji po stosowaniu wszystkich tych produktów wysuszających oraz codziennym makijażu, który dodatkowo ją obciąża. Produktu używało mi się bardzo przyjemnie, jedyne do czego się mogę przyczepić to powolne wchłanianie ale tak to już jest przy produktach o konsystencji serum i takiej bogatej formule dlatego kładłam je przed snem żeby mi to w niczym nie przeszkadzało. Po 7 dniach muszę stwierdzić że moja skóra była fajnie nawilżona i elastyczna, widziałam to już praktycznie po pierwszym użyciu. Od zakończenia kuracji minęło już trochę czasu jednak nie widzę żeby stan skóry się w jakiś sposób pogarszał także sądzę że warto od czasu do czasu zafundować swojej skórze taką bogatą dawkę regeneracji. Nie wiem jak to się odniesie w stosunku do większych zmarszczek, zapewne trzeba by tą kurację przedłużyć w czasie. Napewno skórze nie zaszkodzi a za tą cenę warto spróbować.

A wy miałyście doczynienia z tymi kapsułkami bądź innymi produktami firmy którymi warto się zainteresować ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz