poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Urlopowo

Witam Was po długiej nieobecności i przepraszam ale przyszedł czas wyczekiwanego urlopu i nawet przed wyjazdem nie zdążyłam nic opublikować a tam na miejscu było tyle do zobaczenia że ledwo starczało czasu na sen więc musicie mi wybaczyć :-)
Jedno jest pewne tego było mi trzeba i to był jeden z najlepszych urlopów jakie miałam, a teraz czas wracać do rzeczywistości, obowiązków i nadrabiania zaległości więc dziś dodaję Wam moje urlopowe pazurki robione na biegu w czasie wyjazdu a jak tylko uwinę się ze wszystkim to obiecuję w tygodniu porządny post.





Na pazurkach Semilac 001, 144 i 072 oraz Mollon 25.

A oprócz tego namiastka tych pięknych widoków jakie miałam przyjemność oglądać, po raz kolejny niezapomniane wrażenia... :-)

 



TATRY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz