niedziela, 17 stycznia 2016

Paznokciowo

Zbieram się do pisania postów i mimo moich obietnic i postanowień nadal mi to nie wychodzi, albo nie ma czasu albo weny, zimowa pora nie wpływa na mnie dobrze, jestem za leniwa :)

Mam kilka nowości, które warte są zamieszczenia tutaj więc w końcu muszę się za to zabrać a tymczasem wrzucam kilka nowych stylizacji paznokci, oczywiście ukochanymi hybrydami, szczególnie Semilac.

 CDK 33 i Semilac 011

Semilac 088 + 081 i na nim zdobienie 088, na jednym paznokciu Top Matt Semilac

Semilac 028 i 001

CDK 33 i Semilac 144 na końcówkach

Co myślicie o takich połączeniach ? Oczywiście aparat troszkę przekłamuje kolory no i niestety większość była już robiona przy sztucznym świetle więc jakość zdjęć nie powala :(

A ja mimo rosnącej kolekcji moich hybryd nadal mam ochotę na więcej i myślę co nowego zakupić tymbardziej że lakiery Semilac chciałoby się mieć wszystkie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz