poniedziałek, 25 stycznia 2016

Ulubieńcy roku 2015- część 2- paznokcie :)

Przyszedł czas na 2 część ulubieńców zeszłego roku czyli Paznokcie :)

Na moich paznokciach od bardzo długiego czasu królują hybrydy, sądzę że od dobrych 2 lat na okrągło i nie zanosi się raczej na zmiany. Posiadam lakiery kilku firm lecz ubiegły rok zdominowały hybrydy Semilac. Generalnie jest to produkt dla profesjonalistów, ale na chwilę obecną używa ich również mnóstwo osób spoza branży kosmetycznej, firma jest bardzo popularna. Nie ma się czemu dziwić bo produkt jest naprawdę wysokiej jakości, ma świetną przyczepność do płytki, wybór kolorów jest bardzo bogaty, w dodatku ich pigmentacja jest zachwycająca a sposób nakładania prosty i przyjemny. Biorąc pod uwagę moje doświadczenia z wcześniejszymi firmami Semilac przebija wszystko i mam nadzieję że na długo ze mną zostanie. Jedyny problem to ciągła chęć posiadania większej ilości kolorów :)

Firma ciągle się rozwija, organizuje pokazy i szkolenia, a poza tym wypuszcza nowości co bardzo się ceni. Dla mnie rewelacyjnym produktem okazał się Semilac Semi Hardi, który jest żelem hybrydowym budującym o właściwościach żelu miękkiego, idealny do słabych płytek paznokci, można nim przedłużyć paznokcie lub nadbudować płytkę. W moim przypadku świetnie spisuję się dany cienką warstwą na bazę, bo przedłuża trwałość mojego manicure.
Występuje w 3 wersjach: bezbarwny, mleczny i przezroczysty o różowym odcieniu.
Na tą chwilę firma wypuściła jeszcze bazę witaminową, której jestem bardzo ciekawa, mam nadzieję że szybko trafi w moje ręce.

Sądzę że wystarczy tego omówienia, czas przystąpić do pokazania mojej kolekcji domowej, w skład której oprócz Bazy, Topu i Semi Hardi wchodzi 15 kolorów.


Kolorki na wzorniku :


 


Kolory po kolei ( na górnym wzorniku zaczynając od srebrnego):

144 Diamond Ring

094 Pink Gold
131 Lovely Mickey (niestety już się skończył)
042 Neon  Raspberry
072 Carribean Sky (kolor transparentny)
143 Fresh Lime (hit ubiegłego lata, wykończony w całości)
000 Semilike Lazure Dream
130 Sleeping Beauty
011 Purple Diamond
106 Wet Marengo
144 Diamond Ring
074 Prussian Blue
020 Green Glass
141 Lady in Grey
133 Tutti Frutti
034 Mardi Gras


Sądzę, że udało mi się w miarę realnie odzwierciedlić kolory na zdjęciu, jednak prawdziwy ich urok widoczny jest dopiero na paznokciach.
Na moich na chwilę obecną cudowna Mardi Gras, długo się przed nią broniłam ale okazuję się że ten zachwyt wszystkich jest uzasadniony, wygląda na paznokciach świetnie i przykuwa uwagę innych :)



Na zdjęciu już mały odrost, moje paznokcie przy hybrydach rosną jak szalone:)

Hybrydy Semilac zakupicie TUTAJ

Co do ozdób najcześciej używanych w ubiegłym roku królowały efekty syrenki oraz cyrkonie, uwielbiam tego typu błyskotki :)



Ozdoby kupowałam na targach kosmetycznych w Warszawie.

Na dziś temat chyba wyczerpałam, jeśli macie jakieś pytania to zadawajcie w komentarzach, a już niedługo ostatnia część ulubieńców czyli Pielęgnacja.

Miłego wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz