wtorek, 19 stycznia 2016

Podkład matujący Provoke Dr Irena Eris

Przyszedł czas przedstawić mojego ulubieńca ostatnich miesięcy ,czyli podkład idealny
 Provoke Matt Fluid Dr Irena Eris.

Po zakupie słynnego Revlona oraz Inglota HD byłam przekonana, że najlepsze podkłady trafiły w moje ręce jednak jak to w moim przypadku bywa po pewnym czasie znowu przyszedł niedosyt i czas było szukać czegoś nowego, typowy nawyk kosmetykocholiczki:) Zachęcona opinią Kosmetycznej Hedonistki przy najbliższej promocji w Superpharm postanowiłam się skusić na podkład Dr Ireny Eris z serii Provoke wersja matująca. W sumie już wcześniej go widziałam, ale rzadko bywa w promocji więc ciągle był omijany bo niestety cena regularna nie jest mała. 
Może w kilku słowach zacznę od tego co obiecuje producent :
Podkład przeznaczony jest do cery tłustej i mieszanej, ma idealnie stapiać się z cerą nadając jej nieskazitelny, matowy wygląd. Efekt matowienia i krycia ma być naturalny oraz utrzymywać się przez cały dzień. Posiada również wyciąg z algi atlantyckiej o wlaściwościach ochronnych i kojących, wspomaga proces nawilżenia i naprawy skóry. 

Podkład posiada filtr SPF 15, dostępny jest w 4 odcieniach, znajduję się w szklanym opakowaniu z pompką, co ułatwia aplikację.




Teraz czas na moją opinię :

Mam najjaśniejszy odcień Ivory 210, który jest idealny do mojej cery jeśli chodzi o porę zimową i skórę bez opalenizny. Kupując podkład miałam wobec niego spore oczekiwania w związku z tym, że zbiera bardzo dobre opinie no i jest jednym z najdroższych podkładów drogeryjnych. Na szczęście nie zawiodłam się na nim. Efekt krycia jaki daje jest zadowalający, można go stopniować ale jak dla mnie wystarcza nawet jedna warstwa położona palcami czy gąbeczką. Cera jest ujednolicona, wygląda aksamitnie i matowo. Jak na moją tłustą skórę efekt matu utrzymuje się dość długo więc podkład spełnił wszystkie moje oczekiwania i sądzę że zagości w moim kufrze na dłużej. Co najważniejsze podkład nie zapycha i nie pojawia się u mnie wysyp trądziku co przy ciężkich kryjących formułach często miało miejsce.  Także jednym słowem polecam :-)

A u Was jak sprawdził się ten podkład ? Polecacie inne produkty tej serii ?
Dajcie znać w komentarzach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz