środa, 18 marca 2015

Trio z Makeup Revolution

Czas przejść do mojej kolekcji z firmy o której zrobiło się tak głośno i podbiła serca blogerek zarówno dobrą jakością kosmetyków jak i korzystnymi cenami :-)
Firma Makeup Revolution jest na rynku polskim dobre kilka miesięcy i wypuszcza coraz to nowe produkty do makijażu, tym samym kuferek się systematycznie powiększa i w miarę pojawiania się nowych hitów ma się ochotę na więcej.
Dziś zajmiemy się zestawem do konturowania Makeup Revolution, bronzer, róż i rozświetlacz w jednej paletce, wspaniałe rozwiązanie szczególnie na wyjazdy :-)
Mój kolor to Fair.

Kilka słów o produkcie:

Wszystkie trzy kosmetyki sprawdzają się bardzo dobrze, mają świetną pigmentację i łatwo się z nimi pracuje, wręcz trzeba uważać żeby nie przesadzić bo wystarczy naprawdę odrobina produktu na pędzel, są bardzo miękkie i łatwo się rozcierają.
Bronzer jest matowo-satynowy o ile można to tak określić ale napewno nie jest to taki typowo tępy mat,mógłby być odrobinę chłodniejszy ale ogólnie wygląda dość ładnie na twarzy.
Róż jest typowo satynowy z drobinkami i odcieniem złota, po roztarciu go na twarzy są one mało widoczne.
Co do rozświetlacza trzeba nakładać go z umiarem bo za duża ilość nie będzie wyglądała naturalnie.

Ja mam ten produkt już jakiś czas i zużycie jest minimalne także będzie napewno wydajny, jak za cenę około 18 zł bo nie pamiętam dokładnie ile to wtedy było ale raczej nie więcej to naprawdę warto spróbować. 

Swatche:


 Jak na mój kiepski aparat to kolorki oddane są w miarę rzetelnie, produkt nałożony na sucha skórę.

Co do aplikacji na twarz to ja używam pędzla Hakuro H21 a do rozświetlacza BH Cosmetics , ale odnośnie pędzli będzie osobny post.

A wy macie ten produkt czy polecacie coś innego, jakie są Wasze wrażenia co do firmy Makeup Revolution?
Miłego wieczoru Wam życzę :-)

1 komentarz: