czwartek, 12 marca 2015

Zakupy

Dziś z rana zawitał do mnie kurier z zamówieniem ze sklepu internetowego kosmetykizameryki.pl :-)

Zamówienie złożyłam z racji promocji na podkład Revlona (21,99) oraz posiadanego kodu rabatowego z poprzedniego zamówienia. W dodatku z okazji Dnia Kobiet wysyłka kurierem była w cenie 6 zł i jeszcze w prezencie miał być kosmetyk marki NYC i tym sposobem kliknęło mi się parę drobiazgów :-)

Skład mojej paczuszki :

Olej tamanu Paese, mówiła nam o nim wizażystka na pokazie makijażu, podobno super się sprawdza przy cerze trądzikowej, przetestuje i ocenię sama :-)
Podkład Revlon- znany chyba przez każdego, moja 3 butelka i napewno nie ostatnia
Puder bambusowy z jedwabiem, Paese- recenzja tego produktu już się pojawiła.
Lakiery do paznokci- Manhattan, Miss Sporty, Loreal.
Korektor pod oczy True Match - po tylu pozytywnych opiniach postanowiłam sprawdzić czy ukryje moje cienie pod oczami.
Produkty do brwi Makeup Revolution Farbka do brwi Light oraz I heart Makeup Farbka do brwi Light Medium - dawno chodziło mi to po głowie ale słynna farbka Make up Forever jest dość kosztowna a po ukazaniu się tych produktów i zachwytach wśród blogerek skusiłam się na ten zamiennik i już po pierwszym użyciu czuję że się polubimy.

W prezencie szminka marki Nyc, i tu miłe zaskoczenie bo jak ja się nie lubuje w pomadkach tak ta mi się bardzo spodobała, na ustach jest dla mnie kolorem idealnym :-)
Oprócz tego pakiet miniatur kremów Olay i kod rabatowy na kolejne zakupy.

Recenzje każdego produktu pojawią się niedługo jak tylko przetestuje wszystko ale pierwsze wrażenia są pozytywne.

4 komentarze:

  1. ciekawi mnie bardzo ten olej tamanu i puder bambusowy Paese ;) świetne nowości ;) miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne kolorki lakierów. :) gdy u nich zamawiałam też dostałam pakier miniatur od Olay ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery maja w super cenach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety- przez to przy zamawianiu tam, mam ochotę zakupić ich kilkadziesiąt, ale się powstrzymuję :D

      Usuń