niedziela, 12 lipca 2015

Nowe stylizacje paznokciowe

Ciągły brak czasu niestety odbija się na prowadzeniu bloga, chciałabym to zmienić ale na razie musicie mi wybaczyć i przeczekać ten okres. Mimo to wrzucam chociaż nowe stylizacje paznokciowe głownie z użyciem lakierów Semilac.

Pierwsze to połączenie różu 131 Lovely Mickey i limonki 143 Fresh Lime. Kolorki te dostałam w ramach współpracy z firmą i jestem im bardzo wdzięczna, bo lakiery są naprawdę genialne, miałam okazję je przetestować i tym sposobem dołączyłam do grona wiernych fanek, moja kolekcja zaczyna się powiększać.Na limonce efekt syrenki jednak zdjęcie nie oddaje całkowitego efektu.








Niedawno zamówiłam paczuszkę z Diamond Cosmetics i nabyłam kolor 144 Diamond Ring czyli piękne srebro z drobiną z użyciem którego jest kolejna stylizacja. Oprócz tego piękna jasna mięta 072 Carribean Sky, aczkolwiek kupowałam ją od naszego dostawcy z hurtowni i nie wiedziałam że jest transparentna co mi trochę przeszkadza ale położona na biały lakier daje radę. Wymyśliłam jeszcze granat ale z kolekcji Semilac jeszcze nic takiego nie mam więc użyłam Mollon Bleu Vert. I oto co wyszło :






Praca z tymi lakierami to czysta przyjemność :-)

W zamówionej paczce miałam również produkt Hard który w tej chwili położyłam sobie jako bazę utwardzającą w celu sprawdzenia czy zwiększy mi trwałość hybrydy, zobaczymy jak się sprawdzi.

To tyle na dzisiaj, co myślicie o takich połączeniach ? Dajcie znać jakie kolorki warto kupić jeśli macie jakieś perełki w swojej kolekcji:)

4 komentarze:

  1. Haha ja też jestem wierną fanką semilaca, ja polecam kolor elegant raspberry- piękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń