środa, 15 lipca 2015

Nowości, które wpadły do mojego koszyka

I tak się kończy wizyta w Superpharm... mianowicie wchodzi się po 1 rzecz a wychodzi z całym koszykiem i tym sposobem mam parę nowinek do sprawdzenia :-)
W moim przypadku to czasami lepiej nie wychodzić z domu bo te promocje rujnują zarówno mój budżet jak i cenny czas :)
Nie przedłużając mała prezentacja co zakupiłam :


Czas spróbować tych słynnych masek do stóp, miałam już coś takiego w wersji dla profesjonalistów ale tam i tak przeprowadza się tradycyjny pedicure tarką lub frezarką a tu podobno skarpety same działają więc zobaczymy :-) 11,99 zł

Balsam do ciała pod prysznic Nivea miałam raz i bardzo go polubiłam z tym że w innej wersji, zobaczymy jak ta się sprawdzi, mi podoba się sam fakt że nie muszę się niczym smarować po wyjściu z kąpieli. Cena przy zaupach powyżej 35 zł- 9,99 zł.

 Nowy żel micelarny AA- zakup w ciemno bo nawet o nim nic nie słyszałam ale za tą cenę grzech nie spróbować. Przy zakupach powyżej 35 zł- 5,99 zł.

Pasta do zębów Blanx- w sumie mam jej inną wersję z ostatnich promocji ale również skuszona okazją postanowiłam zrobić zapas, cena przy zakupach - 10,99 zł.

Preparat na usta i znamiona z filtrem Ziaja- z racji moich znamion i zbliżającego się urlopu postanowiłam się zaopatrzyć w coś takiego, jakby jakimś cudem było ostre słońce :) 9,45 zł.

 


No i totalny hit cenowy podkład Loreal True Match za 16, 20 zł. Z początku niedowierzałam ale okazało się prawdą :) Kiedyś go miałam i był ok więc za tą cenę do codziennego użytku napewno mi się przyda tymbardziej że kończą mi się moje zapasy.

 

Oczywiście jak się chce skorzystać ze specjalnych promocji przy zakupach to się chodzi i dzielnie szuka co by tu kupić co jest okropne niestety, ale tak działa marketing właśnie. 

A od jutra nowa gazetka, ja na razie wolę się nie wybierać :)

A wy co zakupiłyście na promocjach w Superpharm ?Macie coś z przedstawionych produktów ?

 

Na jutro szykuję dla Was recenzję moich korektorów pod oczy :)

A teraz dobrej nocy.

 



2 komentarze:

  1. Mam ten micelek i jest ok :) miłego testowania :) ja niestety nie mam SP w pobliżu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy jest się czym martwić bo przez to SP mój portfel ogromnie cierpi a zapasy rosną, każde wejście na moment kończy się koszykiem zakupów, to jest okropny nałóg :)

      Usuń