niedziela, 6 września 2015

Dermedic HydraIn2, czyli silne nawilżenie twarzy

Kilka razy na blogu pojawił się krem nawilżający o przedłużonym działaniu HydraIn2 firmy Dermedic, ja swój kupiłam w Superpharm jednak widywałam go już w innych aptekach więc nie powinno być problemu ze znalezieniem go. Dziś kilka słów więcej na jego temat.







Na początek kilka słów producenta :

Krem o potrójnym działaniu nawilżającym bezpośrednio wiąże i zatrzymuje cząsteczki wody w głębokich warstwach naskórka oraz hamuje jej parowanie z powierzchni skóry. Łagodzi podrażnienia spowodowane czynnikami zewnętrznymi. W widoczny sposób zmniejsza zaczerwienienia, wygładza naskórek i neutralizuje wolne rodniki. Polecany dla skóry odwodnionej, suchej, wrażliwej, nietolerującej tradycyjnych kosmetyków. Może być także stosowany do pielęgnacji skóry z trądzikiem różowatym i pospolitym.



A teraz moje spostrzeżenia :

Krem kupiłam z myślą o chłopaku, który narzekał na suchą skórę i bardzo się z nim polubił stąd też kolejne opakowania. Ja ten krem sama również przetestowałam ale nie regularnie tylko w chwili gdy czułam jakieś przesuszenie skóry lub potrzebowałam ukojenia, bo moja cera jest tłusta w kierunku do mieszanej i mam inną linię Dermedic o której też będzie niedługo wpis. Urzekła mnie w nim taka kremowa, bogata formuła, którą czuć przy aplikacji oraz cudowny zapach który bardzo mi odpowiada. Czasami stosuję go na noc żeby nawilżyć intensywnie skórę i mam wrażenie że jest to taka maska silnie nawilżająca bo krem wchłania się stopniowo i czuć ten efekt, ciężko to opisać, te osoby które go stosują napewno wiedzą o czym mówię. W tej chwili po lecie i upałach napewno zrobię sobie nim taką kilkudniową kurację bo cerę tłustą mimo wszystko i tak trzeba nawilżać.
Sądzę że u osób z cerą suchą przy regularnym stosowaniu efekty będą jeszcze lepsze także warto spróbować.
Cena regularna to 39,99 zł ale mi udaję się go kupić od czasu do czasu na super promocjach po 9,99zł z kartą LifeStyle a w tej cenie nie kupimy żadnego dobrego kremu tymbardziej z linii dermokosmetyków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz