niedziela, 6 września 2015

Zakupy podczas dni LifeStyle :)

Ostatnio bardzo zaniedbałam bloga za co bardzo przepraszam, ale ciągle coś się dzieje i po prostu doba robi się dla mnie za krótka, mam nadzieję że wraz z nadejściem jesieni będzie więcej czasu na pisanie dla Was. Tymczasem zaległy wpis z zakupami z Superpharm podczas dni LifeStyle, kiedy to na wybrane marki była promocja - 50 %, jest wśród nich kilka nowości, które już zaczęłam testować.







Produkty już mi znane to :

Krem nawilżający Dermedic HydraIn2- od razu zapas 2 szt bo jest rewelacyjny, pojawi się odrębny wpis na jego temat. Cena w promocji 9,99 zł, normalnie 39,99 zł.

Balsam do ciała pod prysznic Nivea- uwielbiam ten produkt szczególnie za to że się go zmywa i nie muszę czekać aż się wchłonie, a daje nawilżenie. Cena 13 zł, na markę Nivea obowiązywała zniżka 50%.



Nowości :

Odżywka do rzęs Long 4 lashes- czaiłam się na nią od dawna i nie mogłam się zebrać, tym razem przemówiła do mnie połowa ceny czyli 39,99 zł oraz to że jestem po przedłużaniu rzęs metodą 1:1 i moje zapewne będą wymagać regeneracji.

Tusz do rzęs Rimmel Wonderfull- tego jeszcze nie miałam więc z chęcią sprawdzę, tymbardziej że po noszeniu sztucznych rzęs stęskniłam się za tuszowaniem :) 16,99 zł.

Kremowy żel pod prysznic Nivea - lubię kremowe formuły żeli a tego też nie miałam okazji używać więc wrzuciłam do koszyka, tymbardziej że za pojemność 500 ml zapłaciłam 6, 24 zł.



Klorane szampon do włosów na bazie włókien lnu oraz balsam do włosów z tej samej serii- to akurat prezent dla siostry więc ona będzie testować ten zestaw i zobaczymy jak się sprawdzi.

Miałyście coś z tych produktów ? Jeśli tak to podzielcie się swoimi opiniami na ich temat w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz