czwartek, 10 września 2015

Nowości w kuferku, czyli zakupy z Cocolita :)

W ostatnich dniach przyszło do mnie zamówienie ze sklepu internetowego Cocolita.pl w związku z czym do mojego kuferka trafiło kilka nowości. Dziś krótka prezentacja a jak tylko wyrobię sobie o nich zdanie to pojawią się dokładniejsze recenzje.



Zaciekawiła mnie nowa marka a mianowicie Freedom Makeup i do koszyka trafiły 2 paletki:

Paleta 32 cieni Innocent- są tu zarówno cienie perłowe jak i maty, paleta dość uniwersalna i jak na pierwsze użycia wywołała u mnie pozytywne wrażenia ale dam jej jeszcze troche czasu na przetestowanie. Cena w promocji 33,90 zł.

Paleta róży i rozświetlaczy- mamy tu 6 róży i 2 rozświetlacze, kolorystyka od koralowego przez róż do brązu więc będzie pasować do wielu makijaży, pigmentacja bardzo dobra, zobaczymy jak w praktyce. Cena palety to 30,00 zł.


Nowością jest też dla mnie marka Ecocera i tutaj puder ryżowy Fixer , z którym wiąże spore nadzieje bo ma świetnie matowić i utrwalać makijaż, jak na pierwsze użycia jestem pozytywnie zaskoczona ale nie będę go tak szybko chwalić. Cena  14,90 zł.

Eyeliner żelowy Loreal- to mój ulubiony rodzaj eyelinerów ale tej firmy jeszcze nie miałam więc zobaczymy, w pakiecie oczywiście pędzelek chociaż ja mam swój ulubiony i rzadko korzystam z tych dołączonych do zestawu. Cena w promocji 19,90 zł.

Konturówka transparentna do ust Essence - zrobiło się o niej głośno a w drogeriach stacjonarnych nie mogłam jej dostać, także jak już była okazja to również dołączyła do koszyka, z racji tego iż nie lubię kolorowych konturówek ta może okazać się zbawienna. Cena 4,90 zł.

I ulubieniec każdego miesiąca :

Podkład Revlon do cery tłustej i mieszanej- jak na razie najlepszy podkład jaki miałam i od kilku miesięcy się to nie zmienia. 23,90 zł w promocji, więc dużo korzystniej niż w stacjonarnych drogeriach :)

Plus tradycyjnie cukiereczki od Cocolita :)
Wszystkie kosmetyki znajdziecie TUTAJ

W następnym poście moja obecna pielęgnacja cery :)

Dajcie znać czy miałyście już coś z moich nowości i jak się u was sprawdziły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz