poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Co kupiłam na promocji w Rossmanie? -krótki przegląd nowości.

Jak już wszyscy wiedzą w Rossmanie pojawiła się promocja -49% na kosmetyki kolorowe, ostatni tydzień owocował zniżką na produkty do makijażu twarzy mianowicie pudry, podkłady, korektory, róże i bronzery.

W sumie miałam sobie podarować tym razem zakupy ale nie byłabym sobą gdybym jednak przypadkiem na moment nie zajrzała do drogerii, fakt postarałam się opanować bo jak na razie wyciągam z szafek zapasy z poprzednich edycji więc doszłam do wniosku że czas przestać tak chomikować bo promocje goszczą u nas dość często.

Nie przedłużając czas pokazać Wam co kupiłam i o jakie nowości wzbogaci się mój pełny kuferek :)





Korektor pod oczy z Wibo, o którym było bardzo głośno swego czasu jednak nigdy nie mogłam go dorwać, jak za cenę jakiś 8,50 na promocji wart przetestowania. Swoją drogą opis ma bardzo zachęcający:) Dam znać jak się spisze.

Korektor Match Perfection od Rimmel- również dobrze zapowiadający się produkt, ma ukrywać oznaki zmęczenia i rozświetlać, zobaczymy:) w promocji około 16 zł.

Podkład matująco- wygładzający od AA, mam nadzieję że zastąpi mi te ciężkie, kryjące podkłady i dobrze sprawdzi się w codziennym makijażu, producent obiecuje doskonałą trwałość i minimalizację wydzielania sebum, co mnie najbardziej ciekawi bo moja skóra mimo różnych kuracji jest nadal mega tłusta. Cena warta grzechu bo jedynie ok 7 zł:)

Nowość marki Bielenda, czyli liftingujący podkład nawilżający- tu wersja raczej nie dla mnie ale z racji wykonywanych makijaży u cer dojrzałych może się przydać bo moje podkłady matujące nie zawsze pasują. Cena w promocji ok 9 zł.

Miałam jeszcze ochotę na coś dla mnie z Bielendy bo bardzo mnie ciekawią ich podkłady ale mam wrażenie że z tych matujących odcień nr 1 wcale nie jest jasny i nie będzie do mnie pasował, ma któraś z Was może i mogłaby się wypowiedzieć na ten temat??





To tyle tym razem, starałam się nie szaleć ale musicie przyznać że jak się podzieli ceny na pół to chciałoby się wynieść wszystko z drogerii, okropne to jest... :-)

A co wy kupiłyście w Rossmanie? Dajcie znać w komentarzach. 

A już od jutra drugi etap promocji:


Tu na szczęście żadnych potrzeb nie mam bo zapasy w tej kategorii starczą mi na kolejny rok :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz