niedziela, 3 kwietnia 2016

Wiosenna wymiana garderoby :)

Dziś post inny od wszystkich bo modowy a nie kosmetyczny :) przyszła do nas długo oczekiwana wiosna a co za tym idzie czas wymienić garderobę na obecny sezon, w końcu zrzucamy ciepłe kurtki i płaszcze i zaczynamy rozglądać się za lekkimi, kolorowymi ubraniami oraz fajnymi dodatkami, pogoda nastraja optymistycznie i sprzyja zakupom :)

Ja ogólnie uwielbiam kupować i tak jak mam ogromną kolekcję kosmetyków tak ubrania i biżuteria to moja druga pasja, moje szafy pękają w szwach ale ciągle mi mało:)
Dziś poczyniłam kolejne zakupy w nowo otwartym sklepie internetowym, który chciałabym Wam szczerze polecić:)


OUTLET ROSA  to sklep internetowy który zajmuję się sprzedażą nowej, modnej odzieży w tym również typu outlet pochodzącej z nadwyżek magazynowych, zwrotów klienckich, końcówek kolekcji. Takich firm jak: Zara, Asos, Atmosphere, Dorothy Perkins, Primark, New Look, Jane Norman i wiele innych. Poza odzieżą mają do zaoferowania również biżuterię i inne dodatki. 


Do mnie trafiły dziś dwie cudne sukienki , dwie pary legginsów oraz biżuteria. Serdecznie polecam :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz