sobota, 9 kwietnia 2016

Wiosenne pastelki przy użyciu Semilike Lazure Dream i Pink Marshmallow

Dzisiaj wiosenna stylizacja w pastelowych kolorkach, wykonana przy użyciu limitowanego Semilike Lazure Dream, czyli cudownego rozbielonego błękitu oraz delikatnego pudrowego różu 128 Pink Marshmallow. 
Dodatkowo kwiatki i motylki w formie naklejek wodnych:)









Mam nadzieję że pogoda się poprawi i będzie okazja na więcej takich stylizacji :)

Co wy na to ? 



Jutro pokażę Wam kolejne zakupy z Outlet Rosa , do mojej kolekcji ubraniowej trafiły kolejne sukienki, sweterek na chłodne dni oraz narzutka. Wygląda na to, że muszę solidnie przesortować moje szafy i zrobić jakąś wyprzedaż bo powoli brakuje mi miejsca :)

A Wam serdecznie polecam zakupy w Outlecie Rosa, w którym każdy znajdzie coś dla siebie za rozsądne pieniądze.

2 komentarze:

  1. jak tylko spojrzałam, to zaraz wiedziałam, że to ten limitowany kolorek semilac :) Jest piękny! Na pewno idealnie sprawdzi się latem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo długo na niego chorowałam, ale w końcu udało się go zdobyć :)

      Usuń