piątek, 1 maja 2015

Pazurki na majówkę :-)

Wczoraj przyszedł czas na wymianę mojej hybrydy i tak oto powstały całkiem wiosenne pazurki w koralowo- brzoskwiniowej tonacji :-)
Co prawda pogoda nie sprzyja ale cieszę się samym tym wolnym czasem, mogę w końcu nadrobić zaległości w blogowaniu, czytaniu Waszych blogów, oglądaniu filmików itp. A poza tym wypocząć, w końcu... :-)






Hybryda CDK kolor 6 i 118 a do tego tradycyjnie cyrkonie oraz nowa naklejka, którą przywiozłam z targów, bałam się że się nie nada bo jest lekko wypukła ale idealnie wpasowała się w hybrydę.
Marzy mi się jeszcze dorwać blaszki z wzorem koronki lub coś w tym stylu, możecie coś polecić?


Jutro ruszam na 2 część Rossmanowych łowów, mam kilka typów, zobaczymy co z tego wyjdzie.
A wy już byłyście na zakupach? Dajcie znać co warto kupić.

Wieczorem lub jutro pojawi się post o ulubieńcach kwietnia, także zaglądajcie :-)
Miłego wypoczynku i udanej majówki.

1 komentarz: