czwartek, 7 maja 2015

Rossmann -promocji część 3 :-)

I całe szczęście już ostatnia bo mój budżet jest już nieźle nadszarpnięty a poza tym tracę cenny czas na te wycieczki po Rossmanach :-)
Dziś korzystając z okazji wcześniejszego wyjścia z pracy wybrałam się po pomadki, których raczej nie używam ale mam w planach zacząć, zobaczymy jak mi to wyjdzie. Wybór był bardzo trudny bo sama nie wiedziałam czego chcę a poza tym brak testerów lub odcieni w drogerii znacznie utrudniał mi sprawę ale ostatecznie coś wybrałam więc już pokazuję.







Balsam do ust 5 w 1 Perfecta- podobno rewelacyjny więc przy okazji wpadł do koszyka.7,64 zł

Masełko do ust Bielenda- nie miałam i nie słyszałam o nich w sumie nie wiem jak to się stało ale jest okazja spróbować. 4,07 zł

Jeśli chodzi o wszelkiego rodzaju balsamy do ust to jestem maniaczką, mam ich kilka używanych w jednym czasie więc przy tej promocji nie mogłam się oprzeć :)

Rimmell Lasting Finish Colour Rush- wiele z Was poleca na blogach pomadki w takim pisakowym wydaniu więc poszukiwania zaczęłam od takich właśnie aczkolwiek mało kolorów mi leżało, w końcu padło na malinowy, zobaczymy jak się będę czuła.12,24 zł

Revlon Super Lustrious w kolorze 415 Pink in the afternoon- chciałam coś w kolorze takim nude lub zgaszony róż, coś naturalnego, ta wydała mi się w miarę odpowiednia, zobaczymy. Światło w drogerii niestety też przekłamuje kolory i jest ciężko realnie ocenić jak to będzie wyglądało.15,10zł

Hypoalergiczny lakier do ust Bell numer 03- co do błyszczyków też jestem ogromną fanką i lubię je gromadzić więc i tym razem nie mogło być inaczej a to delikatny codzienny kolorek. 6,62 zł

Rimmell Lasting Finish by Kate odcień 415 - pomadki tej serii są polecane na blogach więc postanowiłam i ja coś spróbować, wybrałam fajny łososiowy kolorek, idealny na lato. 11,21 zł.






Mam chęć na coś jeszcze ale może czas by było przestać robić te zapasy... :-)
A Wasze zakupy jak ?


2 komentarze:

  1. Też są, ale skromniejsze.
    Ja za to błyszczyki i szminki uzywam codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wpadłam w szał zakupowy szczególnie pomadki i błyszczyki mam ich teraz naprawdę sporo :) muszę w końcu zabrać się za haul :)

    OdpowiedzUsuń