wtorek, 16 czerwca 2015

-40 % w Naturze na kolorówkę, czyli małe zakupy :)

Drogerie nie pozwalają nam odpocząć i promocja goni promocję, a co za tym idzie zawsze coś ciekawego wpada do koszyka :-)
Tak było i tym razem bo mam parę swoich ulubieńców w ich asortymencie a kilku produktów chciałam spróbować.
Nie przedłużając zobaczcie co nabyłam :







Transparentny puder sypki My Secret - mój ulubieniec od dawna, przy każdej promocji wpada do koszyka w większym zapasie, świetnie matuje i dobrze utrwala makijaż :) 8,39 zł

Baza matująca Rimmel Stay Matte - jestem ciekawa tego produktu bo przy mojej wiecznie świecącej się cerze każdy produkt może okazać się pomocny a że podkład z tej wersji miałam i był bardzo dobry to dam szanse i bazie szczególnie na większe wyjścia. 13,19 zł

Catrice balsam do ust- osławiony w blogosferze a że uwielbiam produkty do ust to postanowiłam spróbować, sprawdzi się szczególnie kiedy nie ma czasu na zabawę z pomadką bo ma delikatny transparentny kolor. Moja wersja to 020 Apricot Cream, chciałam odcień ciemniejszy ale już nie było. 8,99 zł


Konturówki do ust Essence- wszyscy je polecają, ja też w swoim kufrze mam ze 2 kolory więc postanowiłam dobrac coś do ostatnio kupionych pomadek na Rossmanowej promocji bo żadna mi nie pasowała, wybrałam kolor jasny róż 12 Wish me a rose oraz czerwień 14 Femme Fatale. 3,41 zł po promocji więc cena zawrotna :)

Trwałe pomadki Essence- polubiłam się z pomadkami więc poszerzam ich grono tymbardziej że te są bardzo chwalone w blogosferze a ich cena jest warta spróbowania, wzięłam 2 kolorki  śliczny koralowy 01 Coral Calling oraz zgaszony róż idealny do makijażu dziennego 07 Natural Beauty.
5,99 zł

Cień do powiek Kobo Golden Rose- ujrzałam go u Kosmetycznej Hedonistki i od razu wiedziałam że muszę go mieć mimo że dawno nie kupuję pojedyńczych drogeryjnych cieni ale czegoś takiego nie mam w swojej kolekcji, ma piękny mieniący różowo złoty kolor, świetną pigmentację i taką mokrą konsystencję, jutro go wypróbuje robiąc makijaż do pracy. 10,79 zł

A tu swatche produktów :



Jedynie koralowa pomadka wyszła tu bardziej różowa a nie pomarańczowa ale ciężko to ująć na zdjęciach.

Po odwiedzeniu Drogerii Natura wstąpiłam jeszcze do Yves Rocher skąd dostaje ciągle newslettery i kupony na zakupy po tym jak kiedyś robiłam u nich zakupy i założyłam kartę ale jakoś teraz nic od nich nie potrzebuje, bynajmniej w promocji czerwcowej za samą wizytę mogłam odebrać plażową torbę :)
Oto ona :

Typowo letnia torba za symboliczny 1 grosz, napewno się przyda podczas wakacji :)


To tyle na dziś, a wy co upolowałyście na promocji ?? Dajcie znać.
Jak tylko przetestuję te produkty dam znać jak się sprawdziły.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz