poniedziałek, 8 czerwca 2015

Krem do rąk, stóp i łokci

Już dawno miałam Wam zaprezentować ten produkt i jakoś ciągle mi to umyka. Mowa o odżywczym kremie do rąk, stóp i łokci z masłem shea od Avon z serii Planet Spa. Wiem że są zwolennicy firmy i przeciwnicy, ja się tym zajmuje i część produktów lubię a części nie i mogę śmiało to powiedzieć. Ten akurat się spisał na początku u mojej mamy, która zużyła już dobre kilka opakowań więc i ja postanowiłam spróbować.






Krem ma 75 ml i jest wydajny bo już odrobina wystarczy do posmarowania stóp czy rąk, ma bardzo bogatą formułę i przyjemną konsystencję oraz intensywny ale przyjemny zapach, taki tropikalny.
Dzięki takiemu opakowaniu zużyjemy go w 100 procentach. Wchłania się powoli i pozostawia taką delikatną powłoczkę. Myjąc się po kilku godzinach możemy wyczuć jak zmywamy tą barierę, nie wiem jak to określić dokładnie :-) Bynajmniej krem świetnie regeneruje i natłuszcza naskórek, ja używam go głównie do stóp, ale słyszałam że doskonale się sprawdza i na dłoniach i na łokciach, zaproponowałam go wielu osobom i są zadowolone. Jego koszt w dobrej promocji to nawet 8,99zł więc niewiele jak na tak dobry efekt. Ja mam problem z systematycznością ale skoro dobrze się sprawdza doraźnie to przy codziennym stosowaniu powinno być jeszcze lepiej.


Nie pozostaje mi nic innego jak tylko zachęcić do spróbowania :-)
Dajcie znać jak sprawdza się u Was.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz