niedziela, 14 czerwca 2015

Nowa stylizacja hybrydą Semilac

Moje pierwsze hybrydy lakierem Semilac nosiły się dobrze ale nadszedł czas je zdjąć i zamienić nowymi z racji mojej pracy bo niestety były już całe pofarbowane od henny :-( przez cały długi weekend były śliczne a później kilka dni w pracy no i niestety nie wyglądały już najlepiej, ciemniejsze kolory sprawdzają się u mnie znacznie lepiej ale latem chcę się koloru więc po prostu muszę je częściej zmieniać.
Poza tym mam nowy kolorek 042 Neon Raspberry i nie mogłam się już doczekać go na swoich pazurkach. Połączyłam go z limonką 143 Fresh Lime, której kolor jest świetny i bardzo się wszystkim podoba.

Zobaczcie co mi wyszło tym razem:



Urok koloru 042 ciężko jest ująć na zdjęciach, zrobiłam ich kilkanaście i raptem 2 się nadają i to też nie do końca, bynajmniej jest to piękny neonowy róż.






Oba kolorki są bardzo ładne, mam jeszcze wiele w planach, bo hybryda ładnie się trzyma, dobrze rozprowadza, lakiery mają ładne krycie a przy tym wybór kolorów jest ogromny.
Myślę tylko czy nie lepiej sprawdzi się u mnie Hard bo przy moim codziennym moczeniu rąk napewno zwiększył by trwałość manicure nie tylko mojego ale też osób o słabej płytce u której hybryda trzyma się zaledwie kilka dni.

Produkty Semilac zakupicie  TUTAJ


A wy miałyście już doczynienie z Hardem, możecie go polecić ?
Dajcie znać w komentarzach.
A teraz dobrej nocki życzę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz