poniedziałek, 1 czerwca 2015

Hybrydy Semilac- paczuszka od Diamond Cosmetics :-)

Odkąd w blogosferze zrobiło się głośno o hybrydach Semilac firmy Diamond Cosmetics byłam ich bardzo ciekawa, recenzje wszędzie mają dobrą ale jak już ma się sprawdzoną hybrydę to cięzko przerzucić się na coś innego, jednak ich kolorówka zachwyca jak żadna inna.

Firma postanowiła spełnić moje marzenie i pozwolić mi je wypróbować nim zainwestuje w większą ilość i tym sposobem dziś kurier przywiózł mi paczuszkę.
To moja pierwsza paczka blogerska,więc tymbardziej jestem szczęśliwa :-)

To chyba najlepszy prezent na Dzień Dziecka :-)






W zestawie Baza, Top i 2 wybrane kolorki. Postawiłam na nowości: soczystą limonkę (143 Fresh Lime ) i pastelowy piękny róż ( 131 Lovely Mickey ).



Nie mogę się doczekać kiedy je wypróbuje, postaram się jutro lub w środę zmienić moją obecną hybrydę i wyczarować coś z tych kolorków.

Także niebawem recenzja z użytkowania oraz stylizacje za pomocą tych hybryd.



A na razie dziękuję Diamond Cosmetics :-)

A wy znacie te lakiery, jakie kolorki polecacie?


Zapraszam na mojego facebooka, gdzie dodaję na bieżąco informacje o nowych wpisach:

https://www.facebook.com/martapasjonatka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz