piątek, 12 czerwca 2015

Zakupy w sklepie internetowym Vubu.pl

Pomyślałam że czas urozmaicić trochę mojego bloga i w związku z tym że oprócz pasji do kosmetyków uwielbiam kupowanie ubrań i wszelkiego rodzaju dodatków zaczną się pojawiać posty modowe.

Jeśli chodzi o zakupy preferuję osiedlowe sklepy i galerie, uwielbiam kupować i to dość często ale to chyba jak każda kobieta :-) co do zakupów w internecie zawsze miałam opory z racji mojego rozmiaru XS dzięki czemu najlepiej jak wszystko mierzę i sprawdzam jak na mnie wygląda. Kilka razy coś zamówiłam i okazało się nietrafione. Po pewnym czasie trafiłam na sklep Vubu.pl gdzie mamy gwarancję wymiany lub zwrotu na koszt sklepu poprzez przysłanie ich kuriera po zgłoszeniu chęci wymiany co mi się bardzo spodobało więc zaryzykowałam. Szczególnie podobają mi się u nich najróżniejsze sukienki, są świetne i bardzo w moim guście :) Po pierwszym udanym zamówieniu nastąpiły kolejne i w ten sposób np. przedwczoraj odebrałam następną paczkę której zawartość chcę Wam dziś pokazać.

Zamówiłam ażurową miętową narzutkę ponieważ uwielbiam tego typu narzutki na chłodne poranki lub wieczory, w dodatku w promocji można było ja nabyć za 35,50 zł.





 Narzutka jest delikatna, przewiewna i przyjemna, ma śliczny miętowy kolor którego uroku nie oddaje zdjęcie. Wczoraj miałam ją już na sobie, idealna na chłodniejszy poranek.
 
Na tą chwilę jest już niedostępna więc zdążyłam w ostatniej chwili :-)


Zamówiłam również sukienkę z baskinką która już chodziła za mną od dłuższego czasu,a jej cena była równie korzystna ( 61,50 zł ).





Obawiałam się rozmiaru bo najmniejsza była S ale na szczęście okazała się na tyle mała że jest dobra, ma delikatny materiał, ładnie się układa, długość jak dla mnie idealna i połączenie kolorów doskonałe na każdą okazję.


Dostępne również inne kolory.

Jeśli o mnie chodzi jestem bardzo zadowolona z tej przesyłki jak i z poprzednich, na dniach pokażę Wam to co kupiłam wcześniej a poza tym wszystkie ubrania w plenerze na mnie żebyście mogły zobaczyć jak wyglądają nie tylko na wieszaku.

Jeśli chodzi o tą paczkę udało mi się jeszcze skorzystać z darmowej dostawy z okazji długiego weekendu oraz 5 % rabatu za dodanie swojej poczty do newslettera. 

Polecam również polubienie profilu firmy na FB za co otrzymuję się 10 % rabat, który ja już dawno wykorzystałam.

Na chwilę obecną mam już kilka nowych typów w sklepie, za czesto dodają te nowości :)
A wy miałyście doczynienia ze sklepem Vubu ? Dajcie znać w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz